ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΕΓΙΣΤΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

 

Είναι όντως οι τρείς μέγιστοι φωστήρες της Ιεραποστολής και της Ορθοδοξίας, που με την ευδοκία του Θεού έλαμψαν από τις ακτίνες της ζωής τους στο Κονγκό και σε όλη την Αφρική και όχι μόνον. Είναι τα ποτάμια του μελιού της χάριτος, της αφιερώσεως και της προσφοράς στο πλησίον. Είναι οι σύγχρονοι τρείς Ιεράρχες της Ιεραποστολής:  Ο Μέγας Αρχιμανδρίτης Χαρίτων Πνευματικάκης ( δεξιά όπως κοιτάμε την φωτογραφία) που  με βάπτισε Χριστιανό Ορθόδοξο το 1985, όταν ήμουν τότε μαθητής του Δημοτικού Σχολείου « Φως Εθνών» της Ιεραποστολής Κανάνγκας. Ο Μητροπολίτης Κεντρώας Αφρικής Τιμόθεος Κοντομέρκος που με έστειλε στην Αθωνιάδα Σχολή του Αγίου Όρους, που  με κούρεψε μοναχό με το όνομα Παΐσιος το 2000 στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα Κανάνγκας και κατόπιν ενεργειών του στο Υπουργείο Εξωτερικών Ελλάδος με έστειλε με Υποτροφία στην Θεολογική Σχολή Αθηνών για να σπουδάσω την Ιερή Επιστήμη της Θεολογίας. Και ο Μητροπολίτης Πενταπόλεως Ιγνάτιος Μαδενλίδης ο οποίος το 2007 με χειροτόνησε Διάκονο στον Ιερό Ναό Αναλήψεως του Κυρίου Κανάνγκας, που κτίζουν και βρίσκεται πίσω από την φωτογραφία τους αυτή που χρονολογείται από το 1990. Και με είχε πάντα δίπλα του για να μου μαθαίνει τον λόγο του Θεού και την έμπρακτη Θεολογία της αγάπης. Τους ευχαριστώ διαπαντός όλους τους τρείς μακαριστούς και αοιδίμους   Πατέρες της Αφρικανικής Εκκλησίας, τον πρώτο για την  χάρη του βαπτίσματος και της υιοθεσίας που μου χάρισε, τον δεύτερο διότι μου έδωσε  την ευκαιρία της γνωριμίας μου με τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη στην Παναγούδα και μαζί με την χάρη του μοναχισμού μου χορήγησε την δυνατότητα να γνωρίσω τους Πατέρες της Εκκλησίας και την Θεολογική τους σκέψη στην Θεολογική Σχολή Αθηνών, και τον τρίτο που κοντά του έμαθα ότι πάνω από όλα ο Θεός αγαπά την θυσία και την προσφορά μας στον άλλον, στον πένητα, την διακονία του πλησίον μέσω της ελεημοσύνης και της φιλανθρωπίας.  Αιωνία τους η μνήμη! Ας προσεύχονται στην Αγία Τριάδα, στον Πατέρα, στον Υιό και στο Άγιο Πνεύμα και για μένα προσωπικά και για όλο τον κόσμο, ιδιαιτέρως δε για όλη την προσπάθειά μου στην Ιεραποστολή , στην μαρτυρική Γκόμα του Ανατολικού Κονγκό, για την διάδοση της Ορθοδοξίας μας. Αμήν!


Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ