Συνάντηση με τον μπαμπά μου  Αιδεσιμότατο π. Θεοφάνη και την μαμά μου Πρεσβυτέρα Μαρία, την αδερφή μου Πρεσβυτέρα Σελίνη, τα δύο αδέρφια μου Θεόδωρο και Λέων και άλλα μέλη της οικογενείας, μετά από 13 χρόνια της απουσίας μου στην Ιεραποστολή στη Μπούνια και την Γκόμα!! Συγκινητικές στιγμές! Εδώ είμαστε μπροστά  στον Ιερό Ναό του Αγίου Νικολάου της Ελληνικής Κοινότητας Κινσάσας  (27/03/2024).

Rencontre avec mon papa Révérend père Théophane et ma maman Presbytera Maria, ma petite sœur Presbytera Céline, mes deux petits frères Théodore et Léon et les autres membres de la famille, après 13 ans de mon absence en mission à Bunia et à Goma ! Des moments émouvants. Ici nous sommes devant l’église Saint Nicolas de la Communauté Hellénique de Kinshasa (27/03/2024).












































Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ