Με ρωτούσαν οι πιστοί μας εδώ στην Ιερά Επισκοπή Γκομας: γιατί, Θεοφιλέστατε, δεν φοράς κι εσύ Αρχιερατικό Μανδύα, όπως βλέπουμε στις φωτογραφίες να φοράνε οι Αρχιερείς; Και έψαχνα κάποιες δικαιολογίες και προφάσεις να προβάλω……

Ευχαριστώ πολύ τον κ. Γιώργο Αποστολάκη μας και τον Πανοσιολογιώτατο Πατέρα μας Ανανία Κρίππα, που φρόντισαν να μου στείλουν τον Επισκοπικό Μανδύα, αλλά και τον Σεβ. Μητροπολίτη Σταγών και Μετεώρων κ. Θεόκλητο, που τον δώρισε για να μου τον στείλουν. Εύχομαι να έχω την Ευλογία του και να αξιωθώ να ασπαστώ την Αγία του Δεξιά! Κάθε φορά που θα τον φοράω τον Μανδύα αυτό, θα τους ενθυμούμαι και θα τους μνημονεύω.   Μας έστειλε επίσης ο Σεβ. Μητροπολίτης Σταγών και Μετεώρων, κ. Θεόκλητος, και Αρχιερατικό  Εγκόλπιο. Όσο για τον Μανδύα, παντού όπου είχα ζητήσει μέσα στο Κονγκό και αλλού δεν μπόρεσα να βρω. Είναι λίγο μεγάλος για τα μέτρα μου και αυτήν την ώρα προσπαθούμε να τον ταιριάξουμε….πολύ θα μας είναι χρήσιμος. Δόξα τω Θεώ! Θα μου χρησιμεύσει και για την Ενθρόνισή μου, που θα τελεστεί, πρώτ’ ο Θεός, στο επόμενο διάστημα, με την Ευλογία του Μακαριωτάτου Πατριάρχου μας Αλεξανδρείας και πάσης Αφρικής κ.κ. Θεοδώρου Β’, από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κινσάσας κ. Θεοδόσιο, στον  Ιερό Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νεκταρίου Γκόμας.  Με την ευκαιρία αυτή, επιτρέψετέ μου να ευχαριστήσω όλους όσους μας στείλανε ταχυδρομικά,  κατά την διάρκεια του περασμένου έτους, διάφορα δέματα για τις λειτουργικές και φιλανθρωπικές ανάγκες της Ιεραποστολής.  Ευχαριστώ την κα  Νίκη Λουίζα Ραΐκη  για τα κρασιά Θείας Λειτουργίας, την κα Θέη Μπογιατζή και  την κ. Αθανασία Κούρλου   για τα σχολικά ήδη και τα  παιδικά ρούχα. Την κα Ελένη Ζέρβα,  τον κ. Θεόδωρο Πλεπλέ, τον κ. Κώστα και Αλέξανδρο Τσιάρα για τις εικόνες και άλλα . Και τον κ. Ανδ. Κ. για τις πλαστικές αμέτρητες σπάνιες εικόνες που τις μοιράσαμε στην χειροτονία μου στην Κινσάσα και τώρα  βάζουμε μερικές από αυτές και στον Ιερό Ναό μας του Αγίου Παϊσίου Γκόμας στον άδειο έως τώρα τοίχο.  Σας ευχαριστώ όλους σας για την αγάπη και την μέριμνά σας!  

Μας ενισχύετε ώστε το έργο αυτό που υπηρετώ, παρά τις δυσκολίες του, να το κάνω με αγάπη, φροντίδα και νιάσιμο για τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη και ιδίως τα παιδιά που είναι το μέλλον της Εκκλησίας. Εύχεσθε, ώστε το ποίμνιο μας  να υπερπολλαπλασιαστεί και να ανθίσει και να μας αξιώνει ο Θεός να βοηθάμε  τον κόσμο και να δίνουμε την καλή Μαρτυρία της Ορθοδοξίας μας ! Ο Χριστός να σας υπερ ευλογεί! Προσευχηθείτε δι’ ημάς! Καλό και ευλογημένο Πάσχα, με υγεία! Μετ’ απείρου ευγνωμοσύνης .

 

Ο Γκόμας Τιμόθεος























Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

ΜΕ ΦΩΝΑΞΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ